Czuwaj!

Witaj na stronie 5 Krakowskiej Drużyny Wędrowniczek Virga. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej działalności, dobrze trafiłeś/aś! Serdecznie zapraszamy do przeglądania.

Zbiórka zastępu Ventus

2015-06-06 18:43:26
  W dniu 24 maja zastęp Ventus (oraz gościnnie członkowie zastępu Incus) wybrał się na jednodniową wycieczkę do fortu Bodzów. Zebrałyśmy się około godziny 10:20 koło Centrum Kongresowego i też stamtąd wyruszyłyśmy na przygodę. Naszym środkiem transportu był autobus oraz nogi.  Gdy już dotarłyśmy na miejsce, nasza zastępowa przybliżyła nam historię fortu oraz dała listy roślin. Naszym zadaniem było je odszukać i zebrać. G...

Biwak w Gorcach

2015-06-06 10:52:54
 Czwartego czerwca punktualnie o godzinie dziesiątej zebrałyśmy się na dworcu RDA. Nasza podróż zaczęła się nieco później, bo dopiero o 11:40 udało nam się wsiąść do autobusu. Pojechałyśmy do Nowego Targu. Czekając na autobus usiadłyśmy na trawie i omówiłyśmy skład apteczki. Następnie pojechałyśmy do Kowańca. Tam weszłyśmy na zielony szlak i radośnie podążałyśmy ku schronisku na Turbaczu. Pogoda nam dopisała, świecił...

Zimowisko 2015r.

2015-04-03 15:32:08
W czasie ferii, jak to zwykle bywa odbywają się zimowiska. Na takim zimowisku nie mogło zabraknąć i Virgi! Miejscowością, do której wybrał się nasz szczep, jak i my, był Mucharz. Pyszne obiady, niezapomniana atmosfera, dużo wędrówek, piękne krajobrazy, schroniska i prysznice... Prawdziwy komfort . A było to tak...:   Dzień l - 16.02.2015 W podróż wyruszyłyśmy z rana z dworca autobusowego RDA w stronę Wadowic, gdzie ...
Czytaj więcej »

Kreator www - przetestuj za darmo